Pensées en Vrac

est ce que je pourrais partager avec vous mes journées, mes joies, mes peines, mes inquiètude... Mes Pensées ?

Ma photo
Nom :
Lieu : Rabat, Morocco

Je suis révoleté, il y'a quelques mois g déclaré une révolution sur tout ce qui représentait Ma vie...g déclaré une révolution Là où on me considère tel un être sans inteligance tout le tps besoin d'un tuteur...où les gens avait tout les droit de me programmer ma vie... je vis dans un monde différent du votre, là où le seul droit que g est celui de survivre... les interdictions me suivent partout (à la maison, au boulot, avec mes amis... et même mes pensées)... G Dis Stop.. Mnt je commence une nouvelle phase de ma vie... je commence à apprendre à vivre..et même mes fautes d'orthographe ne pouront pas me stoper...

4/29/2005

Message codé

Tiw Tiw Tiw Tiw
;)
(pas la peine de vous cassez la tête)

bonne nuit

17 Comments:

Blogger rayhane najib said...

salam
tsabhi 3la khir

4/30/2005 12:03:00 AM  
Blogger TLA Increase Your Page Rank said...

Sarenza.com : toutes vos chaussures par internet, plus de 40 grandes marques, livraison gratuite, retour pendant 100 jours. chaussures de sport

10/04/2005 01:00:00 PM  
Blogger ACHILLE said...

Sarenza.com : toutes vos chaussures enfants par internet, plus de 40 grandes marques, livraison gratuite, retour pendant 100 jours. La Redoute

10/08/2005 10:00:00 AM  
Blogger vente said...

Vous avez un blog très agréable et je l'aime, je vais placer un lien de retour à lui dans un de mon blogs qui égale votre contenu. Il peut prendre quelques jours mais je ferai besure pour poster un nouveau commentaire avec le lien arrière.

Merci pour est un bon blogger.

10/08/2005 01:24:00 PM  
Blogger Basket said...

Vous avez un blog très agréable et je l'aime, je vais placer un lien de retour à lui dans un de mon blogs qui égale votre contenu. Il peut prendre quelques jours mais je ferai besure pour poster un nouveau commentaire avec le lien arrière.

Merci pour est un bon blogger.

10/08/2005 10:57:00 PM  
Anonymous 4ecorp com said...

Hi Myini_Attitud, just looking around for some increase gas milage info but
glad I dropped by. Check out my increase gas milage site if you
get a chance.

Thanks for the read.

4/30/2006 01:06:00 PM  
Anonymous fuel saver said...

Hi Myini_Attitud, I’m out searching the web for the latest and greatest information on ethosfr and found your great site. Although Message codé wasn’t specifically what I was looking for it definitely got my interest and attention. I see now why I found your interesting blog when I was looking for ethosfr related information and I’m grateful I found your site even though its not a perfect match. Great Post, thanks for your informative site

4/30/2006 03:28:00 PM  
Anonymous ethosfr said...

Hi Myini_Attitud, I’m out searching the web for the latest and greatest information on 4ecorp.com and found your great site. Although Message codé wasn’t specifically what I was looking for it definitely got my interest and attention. I see now why I found your interesting blog when I was looking for 4ecorp.com related information and I’m grateful I found your site even though its not a perfect match. Great Post, thanks for your informative site

5/01/2006 09:16:00 AM  
Anonymous 4ecorp com said...

Hello Myini_Attitud, I’m just searching the web for the next big thing on fuel saver and noticed your great site. Although Message codé wasn’t actually what I was looking for it DID get my attention and interest. I see now why I found your great
website when I was searching for fuel saver related information and I’m thankful I found your blogsite even though its not an exact match. Excellent Post, thanks for the read (It’s a keeper).

5/02/2006 03:15:00 AM  
Anonymous mybpbiz.com said...

Hello Myini_Attitud, I’m just searching the web for the next big thing on 4 ecorp and noticed your great site. Although Message codé wasn’t actually what I was looking for it DID get my attention and interest. I see now why I found your great
website when I was searching for 4 ecorp related information and I’m thankful I found your blogsite even though its not an exact match. Excellent Post, thanks for the read (It’s a keeper).

5/03/2006 08:18:00 PM  
Anonymous fuel saver said...

Hello Myini_Attitud, I’m out surfing the web for the latest information on fuel saver and noticed your nice site. Although Message codé wasn’t exactly what I was looking for it certainly got my attention. Now I see why I found your page when I was looking for fuel saver related information and I’m thrilled I found your web site even though its not a perfect match. Great Post, thanks for your informative site.

5/03/2006 08:38:00 PM  
Anonymous bioperformance.com said...

Excellent site, take a look at my site, maybe we
can exchange ideas? Keep up the good work.

5/05/2006 07:53:00 AM  
Anonymous bioperformance.com said...

Hey Myini_Attitud, cool blog. I was really looking for info on
4ecorp but glad I droped by. Way to go. 4ecorp

5/05/2006 10:12:00 AM  
Anonymous 4ecorp said...

Hi there Myini_Attitud, nice site looks like you did your
homework. I would love if you check out my mybpbiz.com site.
Thanks for the info. mybpbiz.com

5/06/2006 10:02:00 AM  
Anonymous 4e corp said...

Hello Myini_Attitud, I’m just searching the web for the next big thing on fuel saver and noticed your great site. Although Message codé wasn’t actually what I was looking for it DID get my attention and interest. I see now why I found your great
website when I was searching for fuel saver related information and I’m thankful I found your blogsite even though its not an exact match. Excellent Post, thanks for the read (It’s a keeper).

5/06/2006 04:07:00 PM  
Anonymous 4e corp said...

Hello there Myini_Attitud, I’m out surfing for a good blog experience on bioperformance.com and found your great site. Although Message codé wasn’t exactly what I’m looking for it certainly got my attention and interest. I see now why I found your excellent blog-site when I was searching for bioperformance.com related web sites and I’m glad I found your site even though its not an exact match. Excellent Post, thank you for the read.

5/07/2006 12:54:00 AM  
Anonymous 4ecorp com said...

Hi Myini_Attitud, I’m out searching the web for the latest and greatest information on 4e corp and found your great site. Although Message codé wasn’t specifically what I was looking for it definitely got my interest and attention. I see now why I found your interesting blog when I was looking for 4e corp related information and I’m grateful I found your site even though its not a perfect match. Great Post, thanks for your informative site

5/15/2006 01:42:00 AM  

Enregistrer un commentaire

<< Home